Livrare Easybox Sameday

Livrare & Returnare

La Leam.ro, ne străduim să oferim cele mai bune și eficiente metode de livrare pentru a satisface nevoile clienților noștri. Acest articol detaliază opțiunile de livrare disponibile, costurile asociate și timpul estimat de livrare.

Opțiuni de livrare

Curier rapid Sameday – Comanda va ajunge la destinație într-un interval de 1-3 zile lucrătoare. Sărbătorile legale pot influența livrarea comenzii dumneavoastră. Livrările sunt disponibile doar pe teritoriul României.
Ridicare de la EasyBox Sameday – Comanda va ajunge la destinație într-un interval de 1-3 zile lucrătoare. Sărbătorile legale pot influența livrarea comenzii dumneavoastră. Dacă preferați să ridicați comanda personal, puteți alege să o faceți de la cel mai apropiat EasyBox Sameday pe care dumneavoastră îl veți selecta în pagina de Finalizare comandă.. Această opțiune vă oferă posibilitatea de a ridica coletul în cel mai convenabil timp pentru dvs. Costul livrării la easybox este de 16 lei.

Costul transportului

Costul transportului este de 25 de lei dacă optați să alegeți livrarea prin curier rapid Sameday. Dacă optați pentru livrare la Easybox Sameday, costul transportului este de 16 lei. Cu toate acestea, pentru comenzi de peste 500 de lei, transportul este gratuit.

Metode de plată

Puteți plăti comanda dumneavoastră atât ramburs, la livrarea coletului, cât și direct, pe site-ul nostru, prin Netopia Payments.

Cum funcționează plata online?

După finalizarea comenzii dumneavoastră, veți fi redirecționat către pagina de plată Netopia unde veți introduce datele cardului dumneavoastră cu care doriți să achitați valoarea produselor.

Această metodă este sigură, datorită protocolului 3D Secure, care oferă posibilitatea de a utiliza o parolă suplimentară la plata online, pentru a preveni tentativele de fraudă. Parola va fi solicitată de fiecare dată când veți efectua o tranzacție online.

Retur și rambursare

Pentru a fi eligibil/eligibile pentru returnare, produsul/produsele trebuie să prezinte sigiliul original intact și să vă asigurați că la momentul expedierii este cel puțin în aceeași stare în care l-ați primit. Excepție vor face produsele care sunt recepționate deja deteriorate din cauza manevrării defectuase a terților pe parcursul transportului, caz în care cumpărătorul trebuie să semnaleze pe loc acest aspect, atât agentului care se ocupă de livrare, cât și nouă (LEAM).

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare. Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

În cazul în care doriți să returnați un produs, costul returului va fi suportat de către dumneavoastră. Aveți libertatea de a alege orice firmă de curierat pentru a efectua returul. Pachetul va trebui trimis la următoarea adresă: București, Sector 6, Prelungirea Ghencea 95P, cod poștal 061715, pentru LEAM BUSINESS SRL, CUI 42934973.

Potrivit legislației în vigoare, aveți dreptul să ne notificați în scris că doriți renunțarea la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de folosire, uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, LEAM își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, situatie in care dumneavoastră sunteți obligat să puneți la dispozitia noastră un cont bancar valabil și toate datele necesare efectuării viramentului bancar. 

În funcție de județul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia. 

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă produsul nu prezintă semne de uzură, folosință și este împachetat corespunzător, rambursarea dvs. va fi procesată și suma va fi aplicată automat în cardul dvs. de credit în câteva zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit o rambursare, verificați din nou contul bancar și apoi contactați banca la care aveți deschis cardul. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, nu ezitați să ne contactați la [email protected].

Schimburile

Înlocuim articolele numai dacă prezintă defecte sau deteriorări din fabrică. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la [email protected]

Pentru orice nelămuriri legate de rambursări, livrare și returnări, vă rugăm să ne contactați-ne la adresa de e-mail [email protected].